Data e postimit: 2020-05-20 19:37:20
Lexime: 2032
Imazhe kohe
Lloji: Analize letrare
Tema: Dashuria
Autori: Nijazi Ramadani
Shkolla: M.I. Gjilani
Klasa: 9/4
Qyteti: Gjilan
E-mail: rrjedha.nr@gmaI.com


UNË E TI!

Sikur të kish unë - Ty
tashmë do t'i qaja malet
fushat dhe detin
tejpërtej

per te arritur gjerë
tek era me Kanellë
dhe Rosmarinë

Por sikur të ishim
Sikur ditur moti
do të ngisja pas

në secilin vend
skaj më skaj botës

Rend me rend
duke aderuar
me thërrmiat
e humbura
të botës sime

Atë botë
do të kerkojë
për të hynë

në kopshtin e Adamit
dhe Evës

me aromë kanelë
e rosmarinë

Atë botë do ta vemi
vetë në të dy


Në zemrat mbyllur
nën dry

Nëse të kam gjetur
në kohën e duhur

mos pyet për çka
dhe përse

mos u mbyll
nënkthetrat e vetmisë

vetmin e keshim
të ndarë
në dysh

dashurinë
në dyfish
zemrë e shpirtra

trupin ngjizur
në dyll –
Pandarje


IMAZHI I NDRITUR

Kur po ndodhem para teje
aty ku u takam një ditë me Ty,

nëpër banakët
dhe stendat e librave

më dukej sikur të flisja
kundroja me sy:

është e mundur të ndodh
të jam reshtu,

mos brehej shpirtëror
brenda vetes
nga një dashuri
që e ndjej
të jemi skuqem para teje

kaq afër
e kaq larg
e kaq gjatë,

pafundësish e gjatë
dhe pazverdhur,

kalcifikuar me trupin
dhe fiksuar
në trurin tim.

II
Athua çfarë
mund te bëhet
me imazhin e fiksuar

atë ditë
aty të vinte
një shikim i ngulitur
që reflektohej
shëmbëllimi

më tutje e përtej
jam shtrënguar

me ashtin e skeletit tim
si merimangë ngjizur.

Imazhi yt më erdhi
nga fundi i asaj dite

sot e atë ditë ishte përmbytur
aty përjetësisht

Ti e ndjeve,
po çka ngeli

aty se ndodhesh
në botën time.

Hap në strehen
qelën tre zogjët me ty
Nënsqetullë thure folen
Strofulla u bë shtëpi.
III
Është ajo gjendje
e fiksuar amfore
në kujtesë

ajo që më rishfaqet sërish
nëse ikën në këtë vere,

këtë verë e ke një haber
në imazhin tim

IV.

po këtë qershor kujtoje
në ditën e gjashtëmbëdhjetë

Qofsh edhe me gurin e madhe
te Sizifit ngjitur,

gjithsesi do ta ndjesh
drithërimën e ndjenjës së ngrohtë

Unë do ta ruaj
në kujtesë
atë imazh të ndritur.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Përse në botë mungon paqja ?
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçanti paqja nënkupton mungesën e luftës ose të dhunës.Çdokush në botë përpiqet për ta arritur atë.Megjithatë,fitimi i paqes universale me veten dh...
Autori: Rediona Bregu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena, diamanti me i cmuar!
Nënë po filloj aty ku loti përkëdheli faqen tënde teksa dëgjoje të qarën time të parë, aty ku buzëqeshja mposhti dhimbjen dhe gjuha jote falenderoi krijuesin. Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën...
Autori: ana.ana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet
Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa diel...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Besa Tina · Lloji: Hartim · Tema: Vera
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: çdo te thote dashuria
Përroi rridhte me shpejtësi Një shqiponjë në lartësi vështronte, Lule të freskëta kishin mbuluar luadhin Erë e lehtë shpirtin freskonte. Mendja ime larg fluturon Nëpër ditët plot lumturi, Kur të bashkuar sikur një Thellë e ndjeni...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: kasansdra · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjegjeza
1. Jam e lehtë si pendë, por as njeriu më i fuqishëm nuk mund të më mbajë më gjatë se 5 minuta.Kush eshte? 2.Çka u përket juve, por të tjerët e përdorin më tepër se ju? E gjeni dot . 3.Çka zmadhohet, por asnjëherë nuk zvogëlohet...




Komentet e fundit!

Emri: Nuhi Ismajli
Email: nuhi_ismajli@hotmail.com
Komenti: Lirika e motiveve në poezinë e N. Ramadanit- Imazhe natyrë dhe dashurie Në kapitullin e tretë të veprës (Leter kohe), N.Ramadani ka botuar pak lirika, përmes së cilave ai dëshmon prirjen e tij për krijimin e poezisë së dashurisë, poezisë përshkrues dhe poezisë për fëmijë. Lirika e motiveve të tilla, në poezinë e N. Ramadanit, shquhet për ndjeshmërinë e veçantë, frymëzimin, forcën emacionale dhe mënyrën e veçantë të shprehjes. Në poezinë e dashurisë, N. Ramadani paraqet femrën dhe pamjen e saj: dashurinë si kuptim i jetës, mendimin për vetën, poetin dhe femrën, si dy botëra të kudërta, që synojnë ta bëjnë një të vetme. Po kështu, në një mënyrë të veçantë, karakteristike N. Ramadanit krojon edhe lirikën përshkrues. Në kuadër të një lloji të illë poetik, theksohet ndjeshmëria e thellë e poetit për natyrën dhe përjetimet që ia zgjon ajo. Si përfundim mund të thuhet se karakteristikë e poezisë së këtij poeti është shprehja e kondensuar e esencës së ndjenjës dhe mendimit. Forma, kompozicioni dhe vargu i poezive të tij janë karakteristike dhe në harmoni me përjetimet, botën emacionale të poetit, kurse fjalori i pasur e mjaft shprehës dhe figurat e fuqishme, të një bote karakteristike, arrinë ta shprehin botën subjektive të autorit dhe të zgjojnë mendime të thella e ndjenja të fuqishme te lexuesit. (Zëri)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com